Project: Bankje voor huis of bedrijf

Wie wil er een zitbankje voor zijn huis?

Heerlijk even van het zonnetje genieten voor uw huis? Even kletsen met de buren of de spelende kinderen op straat? Krantje met kopje koffie?
Een bankje voor je huis maakt dat je buren kunt ontmoeten op een gemakkelijke manier. Een bankje om op de kinderen te letten of om een te sigaretje roken in de zon. Voor een vermoeide oudere dame die even wil uitrusten. Wie wil het niet? Een bankje dat helemaal naar je eigen voorkeur is aangepast. In de kleur van je huis, met bont beklede armleuningen, een aangebouwde asbak?

St. KICK stimuleert het plaatsen van Ontmoeting- en Uitrustbankjes omdat wij denken dat het in de wijk gezelliger is als er meer bankjes zouden zijn. Veelkleurige bankjes met je eigen extra speciale kleur of gadget.

Daarom stellen wij 15 bankjes beschikbaar voor maximaal € 75 per stuk.

De voorwaarden en het actieplan

U koopt zelf een bankje bij Gamma, Multi Mate, Karwei, Ikea of waar dan ook, voor een bedrag van maximaal € 75,00 (als u hierbij hulp nodig hebt kunnen wij dat ook regelen).
U koopt de attributen waarmee uw bankje wilt versieren of mooi maken, een asbak, een lapje bont, kunstgras, verf.
U koopt ook een stuk ketting, een hangslot en een oog voor in de muur.

U bewaart de bonnen. Tegen inlevering van de bonnen bij st. KICK ontvangt u het geld retour. St. KICK bemiddelt zodat u hulp kunt krijgen bij het vastleggen van uw bankje aan de voorgevel en bij het mooi maken van uw bankje. De bankjes worden geplaatst in de tweede week van september, dat wil zeggen vanaf 8 t/m 14 september a.s. Als u uw bankje eerder wilt plaatsen mag dat ook. U onderhoud daarna zelf uw bankje, zoals schoonmaken, af en toe een likje verf. St. KICK vraagt de pers er aandacht aan te besteden. OP zondag 14 september flaneren we langs elkaars bankjes.

INLEVEREN voor 20 augustus BIJ ST. KICK CHARLOISSE KERKSINGEL 14

JA, ik doe mee. Ik wil een bankje en koop zelf een bankje

Naam ..

Adres ..