Project: Playground

“PLAYGROUND”
een drie daags evenement van stichting KICK tijdens Kunstweekend Charlois 2014
Kunstweekend Charlois is een tweejaarlijkse kunstmanifestatie, welke plaats vindt
onder de titel This could be Rotterdam or anywhere, in 2014 vanaf vrijdag 31 mei tot en met zondag 1 juni.

Kunstweekend Charlois wil de kwaliteiten van kunstenaars die in Charlois wonen en werken zichtbaar maken voor inwoners van Charlois, en ook een Rotterdams en een landelijk kunstpubliek. Dit doet het Kunstweekend Charlois door aansprekende tentoonstellingen en programmaonderdelen te faciliteren en kunstenaars te betrekken bij en samen te brengen in een meerdaags, multidisciplinair kunstprogramma.

PLAYGROUND Stichting Kunst en Cultuur Initiatieven Charloisse Kerksingel (st. KICK) organiseert tijdens dit weekend een evenement op een tijdelijke locatie. Op deze plek wordt het stille en introspectieve van een tentoonstelling gecombineerd met de dynamiek van workshops en loungen. In de tentoonstelling zullen zowel grotere installatiekunstwerken als sculpturen en andere kunstwerken worden samengebracht. In workshops en activiteiten kunnen bezoekers maken, praten en spelen. In de lounge kan men uitrusten, eten en drinken.

Lees hier mee over playground.

KLIK VOOR EEN VERGROTING

(Klik voor een vergroting)