Project: wijkoke

WIJKOKE is een plek in Oud Charlois waar je een paar keer per maand goed, gezond
en lekker kunt eten: een plek waarin ontmoeten en culinair genieten samen gaan. WIJKOKE start  in het kunstweekend Charlois op 22 en 23 juni.  Daarna kun je in 2012 terecht op 13/14/15 september; 11/12/13 oktober; 15/16/17 november en 13/14/15 december.
Locatie: Grondherendijk 84-86.

WIJKOKE serveert een 3 gangen maaltijd, vegetarisch en zoveel mogelijk biologisch voor € 10,00. Kinderen van 6 - 16 half geld; onder 6 jaar gratis. Reservering is niet nodig.  De eerste keer dat je komt eten word je voor € 1,00 lid van WIJKOKE.

WIJKOKE is een initiatief van een groep bewoners en Stichting KICK en is mogelijk door de inzet van deze bewoners als vrijwilliger. WIJKOKE kan van start gaan door een bijdrage van de Deelgemeente Charlois uit het fonds Charlois in Actie! en door Woonstad Rotterdam die het pand ter beschikking stelt.

Voor meer informatie of aanmelden om mee te helpen met koken, bedienen of afwassen, kijk op www.stichtingkick.nl; www.wijkoke.nl of email naar eten@wijkoke.nl. WIJKOKE is ook op facebook.

ENG

WIJKOKE is a place in Oud-Charlois where eating and meeting are combined.
WIJKOKE will start in the “kunstweekend Charlois” on June 22nd and 23rd.
After this weekend on September 13/14/15; October 11/12/13; November 15/16/17
and December 13/14/15. Location: Grondherendijk  84-86.

WIJKOKE serves a 3 course menu, vegetarian and as biological as possible for €10,-. Children from 6 to 16 years are half price and under 6 are free.
No reservations necessary.  The first time you have diner you will become member of WIJKOKE for €1,-.

WIJKOKE is an initiative of a fixed group of residents-volunteers in collaboration with Foundation KICK. WIJKOKE was able to start thanks to a contribution of the Deelgemeente Charlois as part of the fund Charlois in Actie! and by Woonstad Rotterdam for disposing their building.

For more information, or for registration as volunteer for chefs help, serving or dishwashing, see our website www.wijkoke.nl or send an email to eten@wijkoke.nl